.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید چهار فیلم تلویزیونی در مرکز مازندران

مدیر کل صدا و سیما مرکز مازندران پتانسیل این مرکز را برای ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مناسب ارزیابی کرد و از تولید چند فیلم تلویزیونی برای امسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،بهرام حمیدی درباره ساخت مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های 90 دقیقه‌ای در مرکز مازندران به خبرنگار مهر گفت: مازندران پتانسیل خوبی برای تولید مجموعه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی دارد. پارسال چهار فیلم 90 دقیه‌ای ساختیم که دو فیلم‌ پخش شد و دو فیلم دیگر در نوبت پخش است. امسال هم ساخت دو فیلم 90 دقیقه‌ای در دستور کار قرار دارد، اما ممکن است چهار فیلم بسازیم.

وی در ادامه افزود: یکی از معضلات استان مازندران بحث زباله و دفن آن است و اکثر رودخانه‌های استان آلوده است. ما هم سعی کرده‌ایم به این موضوع در قالب نمایشی بپردازیم. فیلمنامه "خاک خدا" با این محوریت تصویب شده و در مرحله پیش‌تولید است. یکی دیگر از معضلات ما قاچاق ماهیان خاویاری است. مازندران بعد از گلستان دومین مرکز صادرکننده خاویار است.

مدیر کل صدا و سیما مازندران خاطرنشان ساخت: در این باره فیلم 90 دقیقه‌ای "نقره‌ماهی" را تهیه کرده‌ایم که در مرحله تدوین است. همچنین تصمیم داریم یک فیلم تلویزیونی درباره نیروگاه نکا و چگونگی تاسیس آن تهیه کنیم که سه بار مورد حمله رژیم بعثی قرار گرفت. در مجموع سعی می‌کنیم آثاری بسازیم تا قابلیت پخش از شبکه‌های سراسری را داشته باشد.

حمیدی درباره نقش کمرنگ عناصر بومی در آثار مراکز گفت: در حال حاضر مراکز استانی در حال تجربه‌اند و باید به اندازه بضاعت از آنها انتظار داشت. البته آثار نمایشی مراکز رشد خوبی داشته و از شبکه‌های سراسری سفارش می‌گیرند. تولید یک اثر بودجه و فکر خوب نیاز دارد و رئیس رسانه ملی بارها یادآور شده‌اند مراکز برای تولید آثار فاخر محدودیت بودجه ندارند.

وی درباره پوشش فرستنده‌ها در مرکز مازندران گفت: در سفری که رئیس جمهور محترم داشتند تصمیم گرفته شد 60 ایستگاه راه‌اندازی شود. پارسال 30 ایستگاه برای تقویت فرستنده‌ها راه‌اندازی شد و امسال هم 30 ایستگاه دیگر را راه‌اندازی می‌کنیم که از این تعداد تاسیس 12 ایستگاه در مرحله انجام است.

مدیر کل صدا و سیما مرکز مازندران یکی از مشکلات مراکز را کمبود نیروی انسانی متخصص و متبحر ذکر کرد و گفت: برای رفع این مشکل کارگاههای آموزشی در مراکز برپا شده که امیدوارم این مسئله نیز برطرف شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.